Var med och utse Sveriges främsta samhällsaktörer!

De aktörer som lyckas sätta verklighetsbilden kan påverka vilka frågor som diskuteras i samhällsdebatten och bidra till samhällsutvecklingen. Vi på Gullers Grupp, som i dagarna firar 25 år som en av Sveriges ledande byråer för samhällsaktörer, vill ta reda på vilka som har varit de mest framgångsrika opinionsbildande insatserna under dessa år.

Skärmavbild 2014-10-22 kl. 20.52.47

Vi ställde frågan till ett tiotal personer med stor insyn i samhällsdebatten. Insatserna bedömdes utifrån hur de påverkat debatt, attityd, kunskap och i vilken utsträckning de bidragit till förändring.

Detta resulterade i 10 nomineringar som vi har samlat på sajten samhällsaktörer.se. Där har du nu möjlighet att rösta på dina tre favoriter. Gör din röst hörd och var med och kora den mest framgångsrika insatsen!

Röstningen pågår fram till den 6 november.

/Malin Gerentz

Det här inlägget postades i Det offentliga och näringslivet, kommunikationseffekt, Myndigheter, Offentlig kommunikation och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s