Offentliga varumärken i Dagens Samhälle

 

Samhällsbygge med oförtjänt dåligt rykte Dagens Samhälle

Dagens Samhälle

 

Bloggskribentkollegan och Gullers-grupparen Ulf Dahlqvist har med Frans Melin (medförfattare till boken Varumärken i offentlig tjänst) skrivit en debattartikel i dagens Dagens Samhälle. ”Samhällsbygge med oförtjänt dåligt rykte” – om att det inte alls är så illa ställt med de offentliga varumärkena som mediebilden påstår. Men att det krävs ett modernt sätt att jobba med sitt varumärke för att lyckas slå hål på den myten.

Vad tycker ni? Är det en myt?

Det här inlägget postades i Bloggen, Det offentliga och näringslivet, Offentlig kommunikation, Varumärkesarbete, Varumärkets roll och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s